انتخابات

مدیر عالی حرم مطهر رضوی با حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی، از مراجع تقلید شیعه، دیدار و گفت وگو کرد.

تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه دارالعلم تابستانی‌

در این دیدار صمیمانه که در فضایی معنوی برگزار شد، مدیر عالی  حرم مطهر رضوی به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های حرم مطهر در جهت معرفت‌افزایی و نیز رفاه حال زائران حضرت رضا (ع)، پرداخت. 
خوراکیان همچنین به تشریح برنامه‌های فرهنگی، عمرانی و خدماتی حرم مطهر رضوی در راستای ترویج معارف دینی و ارائه خدمات به زائران بارگاه منور رضوی اشاره کرد.

حضرت آیت‌الله‌ سبحانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های آستان قدس رضوی، به ویژه حجت الاسلام و المسلمین مروی، تولیت آستان قدس، بر اهمیت ترویج معارف دینی و توجه به نیازهای زائران بارگاه منور رضوی تاکید کردند. 

وی همچنین از خدمات حرم مطهر رضوی به زائران در ایام نوروز و ماه رمضان قدردانی کردند.
در ادامه این دیدار، حضرت آیت‌الله سبحانی اعلام کردند، تعدادی از نسخ کتب خطی خود را به کتابخانه آستان قدس رضوی اهدا خواهند کرد و این کتب خطی که از نفایس ارزشمند علمی و فرهنگی هستند، به گنجینه کتابخانه آستان قدس افزوده خواهد شد.

همچنین مقرر شد حضرت آیت الله سبحانی در مرداد ماه سال جاری سفری به مشهد مقدس داشته باشند و در مدرسه دارالعلم تابستانی که با مشارکت آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود، به تدریس بپردازند.

دیدار مدیر عالی حرم مطهر رضوی با آیت‌الله سبحانی و اهدای نسخ خطی وی به کتابخانه آستان قدس، نشان‌دهنده تعامل و همکاری صمیمانه بین حوزه های علمیه و آستان قدس رضوی در جهت ترویج معارف دینی و نشر فرهنگ اسلامی است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.